Als vast onderdeel van mijn werk als projectleider monitor ik dagelijks het bezoek op de website van de Nationale Werkbezoekdag. Zo kunnen we, indien nodig, gerichte marketingacties uitvoeren. Alles om deze dag tot het groots mogelijke succes voor werkgevend en werk(zoek)end Nederland te maken!

Google Analytics laat een verviervoudiging zien in het bezoek naar onze website!

Zo ook afgelopen maandag. Ik geloofde (bijna) mijn ogen niet: het bezoek was verviervoudigd ten opzichte van de beste dag tot nu toe……. Helemaal blij natuurlijk, maar ook verrast en nieuwsgierig! Ik dook verder de data in en ging op onderzoek uit; wat heeft deze explosie veroorzaakt?

De grootste toename in het bezoek bleek te komen vanaf www.werk.nl; dus maar even daar een kijkje nemen. En ja hoor: daar staat de Nationale Werkbezoekdag prominent op de Homepage bij de evenementen! Hoe gaaf, dat we vanuit Stichting DeBroekriem deze aandacht en waardering krijgen!

Bezoek naar de website is echter niet het doel van de Nationale Werkbezoekdag; dat is zoveel mogelijk ontmoetingen (lees: werkbezoeken) op 20 november realiseren. Het helpt echter wel mee, want deze week zijn er 2 keer zoveel werkbezoeken geboekt dan de week ervoor!

Pin It on Pinterest

Shares
Share This